Ideální skrýš
Některé magické světy se mohou skrývat za zrcadlem, jiné existují mezi zdmi. Lo-fi mysterium Caroline Poggi a Jonathana Vinela nás přivádí do sevření stěn, liminálních míst a snových stavů, které mohou posloužit jako azyl v situacích, jež nás dalece přesahují. Zároveň chaotický i rozjímavý film, který hojně pracuje s videoherní estetikou, funguje jako expedice na neprobádaná území. Prominentní roli zde podobně jako v dřívějším díle tvůrčího dua hraje hudba, která napomáhá dráždivosti a znepokojivosti snímku, jenž je ale i nositelem až melancholické nálady a má v sobě nespornou konejšivost.