Náctileté fantazie
Zatímco dívky zkouší novou choreografii, nabízí školní lavice i méně radostné vyhlídky. Střihový film poskládaný z dobových archivů, promlouvající však velmi současným jazykem, zpochybňuje titulní fantazie. Kdo tady skutečně sní? A kdo teenagerkám vnukl myšlenky, že by měly snít právě o takových věcech? Dynamický film v rytmu pochodu mažoretek, seriózní film s mentalitou dospělé ženy.