Sovětská invaze do Afghánistánu způsobila masivní útěk Afghánců do sousedního Íránu, který v naději, že zde najdou nový domov, nazývali „Země bratrů“. Sen o bratrském soužití se však brzy rozplynul a íránská legislativa je nikdy nepřijala coby rovnocenné občany, a proto i potomci prvních uprchlíků na sobě stále nesou břemeno jinakosti. Posmutnělý, nádherně nasnímaný celovečerní debut režisérské dvojice Alirezy Ghasemiho a Rahy Amirfazli o rodině, jež se v zemi, kde žije, nikdy nebude cítit doma, si srdce diváků získal již po své premiéře na festivalu Sundance.