Od marca do mája
Pod střechou starého vesnického domu spolu žije pětičlenná rodina. Zatímco rodiče pomalu stárnou, děti dospívají a je jasné, že se už brzy vydají vlastní cestou. Do neměnného rytmu každodenního života ale vstoupí nečekaná zpráva o matčině těhotenství a myšlenka na nového sourozence postupně zasahuje všechny obyvatele domu. Od marca do mája nabízí neokázalý, intimní portrét lidské soudržnosti, často vyjádřený těmi nejmenšími projevy. Nenápadný, ale mimořádně autentický příběh je natočený se stejnou něhou a trpělivostí, s jakou příroda probouzí své smysly v jarních měsících.