Janžurka
​Dokumentární portrét sleduje role Ivy Janžurové dramatické i komediální, filmové i divadelní, a pak i ty, kterých se ujala v životě rodinném a společensko-politickém. Autorka a zároveň dcera protagonistky přivádí do snímku opravdovost, upřímnost a schopnost sebereflexe ženy, která spojila svůj život s hereckým uměním. Přiznaná inscenovanost, přiznaná snaha vyhnout se klišé, která se často v žánru životopisných vzpomínkových dokumentů objevují, pomáhají vytvořit organický celek, který zahrnuje jak výčet známých zásadních rolí, tak i zpřítomněné, velmi osobní intimní momenty životního příběhu.