Zahradní rozjímání
Žít v maringotce obklopeni zelení, hmyzem i slimáky, kde ani nepoznáme, že se nacházíme uprostřed metropole Berlína – může to být životní cíl, ale i dočasný únik. Někteří lidé, které sledujeme v intimním, ale nikdy ne invazivním poetickém dokumentu, jsou zrovna v procesu tranzice, jiní „jen“ hledají lásku a blízkost. Observační přístup vede k velmi autenticky zabydlenému filmu, jehož svědectví překračuje rozměr individuálních příběhů a jehož cit pro detail zase pomáhá budovat příjemnou náladu ospalého letního odpoledne. Sledujeme dokument o lidech, které spojila dnes již zaniklá komunita Mollies, anebo efemérně poetické příběhy lásky?