Na kordy
Poté, co je Han po sedmi letech propuštěn z vězení pro mladistvé, kde si odpykával trest za zabití svého soupeře během zápasu ve sportovním šermu, se setkává se svým mladším bratrem a trvá na své nevině. Jie mu uvěří a roztržené bratrské pouto se začne zacelovat – za zády své matky se Jie pod bratrovým vedením zdokonaluje v šermu a připravuje se na kvalifikaci národního šampionátu. Zprvu energický cinkot mečů ale začínají přehlušovat tiché pochybnosti. Může být Han opravdu nevinný? Strhující atmosférický thriller Nelicie Low nabízí nervydrásající souboj mezi ideály bratrské lásky a iluzemi, jaké si projektujeme do svých blízkých.