Psanci: Potrestání
Když přijde na bitky s kriminálníky, nemá komisař Ma sobě rovného. Ale ve chvíli, kdy se má policajt z drsné školy pustit do křížku s organizací provádějící sofistikované internetové švindly, musí povolat na pomoc odborníky na boj s kyberzločinem. Ale nebyl by to tvrdý jihokorejský akčňák, kdyby se nakonec veškeré virtuální neplechy nevyřešily pořádnou přestřelkou a krvavými souboji na pěsti či na nože. Série Psanci, točená se svou přímočarou, nekompromisní akcí, získala mnoho příznivců nejen v Koreji, kde se nový díl velmi rychle vyšplhal na příčku druhého nejúspěšnějšího filmu roku.