Cizinec
Hotelový pokoj coby místo, kde je každý tak trochu cizincem. Místo, které člověku patří jen chvíli a kam vstupuje pokojská, aby tento dočasně intimní prostor uklidila, ale pokud možno nedala najevo, že se v něm vůbec vyskytla. Epizodický snímek Cizinec právě do tohoto prostředí nahlíží. Jedna epizoda se rovná jeden záběr. Jeden záběr se rovná jeden příběh. Spojující linkou je Čína, domovská země hotelových hostů a zaměstnanců, jejichž životní osudy jsou ale různé. Absurdní, černě humorné, dojemné i tajnosnubné příběhy jsou zasazeny do zdánlivě stísněného prostoru, jenž se ale s každou epizodou otevírá do nových a překvapivých rozměrů.