Opojení lovem
Lov jako fenomén stejnou měrou opojný i toxický zachycuje psychedelický horor debutující režisérky Annick Blanc. Pětice mužů na lovecké výpravě v kanadských lesích potká mladou ženu, která se ocitla v problémech. Ta je uprosí, aby se k nim mohla přidat. Oni svolí pod podmínkou, že se stane součástí jejich tlupy a přistoupí na všechna její pravidla. Halucinační, hrozivá a zároveň jízlivě ironická procházka kamenitým terénem archetypálního chlapáctví uprostřed nelítostné a nevyzpytatelné divoké přírody neustále těká mezi horečnatým snem a deziluzivními probuzeními do tvrdé reality.