Růže, třpytky, jocksy. Boží pohled se nevyhýbá ani gay sauně, zvlášť když se nad ní vznáší opar nebezpečí. Joseph Wilson i ve svém nejnovějším filmu potvrzuje statut filmaře s mimořádným citem pro queer estetiku, když se znovu pohybuje mezi prvky campu i autentického prožitku, mezi vyzývavostí a nekonečnou hravostí. Zážitek opojně intenzivní, ale o kus trvanlivější než nádech z lahvičky poppers.