Vlny
Mohlo by se zdát, že období okolo roku 1968 vytěžili čeští a slovenští filmaři beze zbytku. Jak ale ukazuje novinka Jiřího Mádla, v kruciálních časech našich moderních dějin se stále ukrývají pozapomenuté příběhy, které stojí za pozornost. Středobodem Vln je Redakce mezinárodního života Československého rozhlasu, místo plné talentovaných osobností s širokým rozhledem, jazykovou výbavou, a především snahou o poctivou novinářskou práci, v jejímž středu je a musí být pravda. Epický, avšak dynamicky natočený divácký film o vzedmutí nevšedního heroismu tváří v tvář opresivnímu režimu, prodchnutý jedním bratrským poutem a věčnými tématy lásky, zrady, morálky a naděje.