Audience
Amedeo, armádní důstojník na dovolené, přijíždí do Říma s upřímným úmyslem promluvit si s papežem Pavlem VI. O tomto mírumilovném záměru se dozvídá oficiální vatikánský ceremoniář, který pošle Amedea na horskou dráhu zřetězených absurdních situací, od zatčení přes šikanu funkcionářů a papežových švýcarských gardistů až k nepravděpodobnému vztahu s luxusní prostitutkou. Dlouhé měsíce se Amedeo potácí vatikánskými kancelářemi a zoufale hledá někoho, kdo mu pomůže. Z původního Ferreriho úmyslu natočit věrnou adaptaci Kafkova Zámku zůstala tímto románem volně inspirovaná tragikomická alegorie, zkoumající zákoutí labyrintu vztahů mezi občanem a mocí.