Po zavírací době
Na konci jednoho zaměnitelného dne vejde znuděný ajťák Paul Hackett do baru, ve kterém potká neobyčejnou dívku. V ten okamžik se jeho život rázem změní v noční úprk temnými newyorskými zákoutími, v začarovanou sérii nepochopitelně propojených událostí, které na první pohled mění skutečnost v absurdní paralelní realitu. Souvislost Scorseseho málo známého majstrštyku, který získal v Cannes cenu za režii, s texty Franze Kafky je nasnadě, nejblíže má nepochybně k povídce Popis jednoho zápasu. Řečeno s Kafkou, Po zavírací době je film, v němž je život něco, co působí závrať, a „je zřetelně rozpoznáno jako nic, jako sen“. Snímek uvádíme ve zbrusu nové restaurované podobě.