Mr. Kneff
U příležitosti vydání DVD box setu v roce 2021 se Steven Soderbergh rozhodl dát některým svým starším snímkům novou střihovou podobu. Jedním z nich je Kafka, doslova „proměněný“ ve film nazvaný Mr. Kneff, do Prahy roku 1919 zasazený příběh spisovatele, jenž ze svého bezvýchodného zaměstnání učinil inspiraci vlastní literární tvorby. Nový střih je o dvacet minut kratší, Soderbergh zároveň přeskládal strukturu vyprávění a nechal obarvit některé scény, aby jasněji odlišil skutečnost od protagonistovy imaginace. Dialogy zmizely, nahradily je titulky. Změny doznal i hudební doprovod, přibyla například instrumentální verze songu Enter Sandman od Metallicy. Snímek Mr. Kneff, který můžeme definovat jako film o Kafkovi, ovšem už bez Kafky, je tak oproti původnímu filmu o poznání surreálnější a odcizený.