Spojenci
Divoká krajina skal, bujného stromoví a hlubokých propastí. Půda pod listy kapradin ožívá jedlými, léčivými i smrtícími barvami; neklid se snoubí s nečekanou přívětivostí. Houby jako magičtí duchové lesa i průvodci do kolektivního nevědomí v hypnotickém tvaru z dílny mexické Laboratoře experimentálního filmu.