Něco tady nesedí
Jeden večer, jeden byt, pět levicově smýšlejících studentů a jedna představa nenásilné socialistické revoluce. Když toto setkání neohlášeně navštíví dva zástupci pravicového hnutí, věci se rychle vymknou kontrole. Turecký režisér Burak Çevik využívá dlouhých záběrů a uzavřeného prostoru jako plátna, na které je příběh reflektující turbulentní politickou situaci v Ankaře roku 1978 přenesen silnými výkony hereckého ansámblu. Jak daleko je člověk ochoten zajít pro své politické přesvědčení a jak silně může ideologie skupiny ovlivnit chování jedince? Něco tady nesedí​ nastavuje zrcadlo nejedné revoluci.