Zraněné city
Poté co v roce 2018 získala první Oscarovou nominaci za spolupráci na scénáři k filmu Dokážete mi kdy odpustit, se Nicole Holofcener znovu spojila s Julií Louis-Dreyfus. Výsledkem jejich spolupráce je půvabná komedie o spisovatelce, jejíž manželství se ocitne v krizi poté, co zaslechne svého manžela terapeuta kritizovat její připravovanou knihu. Zatímco A dost! se zabývá obavou z navazování nových vztahů, Zraněné city se soustředí na paralyzující prázdnotu manželství i na zklamání středního věku, a to profesní, osobní i manželské – na lži, které si namlouváme, abychom mohli dál vést život, který nás zdaleka nenaplňuje tak, jak bychom čekali. Snímek plný pronikavých postřehů a drobných detailů potvrzuje status Holofcener jako jedné z nejlepších amerických kronikářek středostavovského života.