A dost!
Rozvedená masérka se zamiluje do muže, z něhož se vyklube bývalý manžel jedné z jejích klientek. Okouzlující a citlivý snímek Nicole Holofcener se řadí mezi nejlepší romantické komedie tohoto století. Momenty prvotního pobláznění postupně vystřídá laskavá, hořkosladká meditace o úzkostech středního věku, osamělosti a přetrvávající citové prázdnotě, již lze jen dočasně vyplnit péčí o děti. První snímek, na kterém Holofcener spolupracovala s Julií Louis-Dreyfus, hvězdou seriálů Seinfeld a Viceprezidentka, jež za svou roli získala nominaci na Zlatý glóbus, zaznamenal zatím její největší komerční úspěch. Ve filmu vystupuje i James Gandolfini, známý ze seriálu Sopranovi, ve své předposlední a zároveň nejsympatičtější roli.