Není zač
Zatímco ve svých předchozích filmech se Nicole Holofcener zabývala dynamikou ženských vztahů, rok 2010 zahájila kousavou a nesmírně působivou komedií o manželském páru obchodníků se starožitnostmi z New Yorku, kteří čekají, až jejich nevrlá sousedka zemře, aby mohli převzít její byt. Jeden z režisérčiných nejvrstevnatějších snímků se pyšní hvězdným obsazením v čele s dvorní herečkou Catherine Keener, Oliverem Plattem, Rebeccou Hall a Amandou Peet. Není zač je jemná, emotivní dramedie o „bílé vině“, o síle třídních privilegií a o středostavovské touze po prchavém štěstí s typicky neurotickými postavami, které nevzbuzují příliš sympatií. Patos a soucit však předznamenávají v tvorbě Nicole Holofcener nový směr.