Chlorofyl
Zelenovlasá Maia je již unavena městským životem, a tak se, hnána touhou po přírodě, rozhodne strávit léto sběrem pomerančů. V sadech ji přivítá zahradník, podivínský samotář Teo, který si všimne, že Maia není jako všichni ostatní. Stejně jako svým rostlinám jí věnuje péči, díky níž dívka rozkvétá. Jejich klíčící přátelství však přeruší příjezd Teova otce a staršího bratra Artura, kteří chystají oslavu v nedaleké vesnici... V barvitém příběhu o tom, jak je občas složité najít někoho, kdo nám pomůže objevit sebe sama, probouzí režisérka Ivana Gloria i smysly, o kterých nevíme, že je máme.