Když přišla noc
Skupina mladých dobrodruhů se přihlásí do jednoho z nejnáročnějších armádních výcviků v Latinské Americe. Mají se z nich stát obávaní válečníci, kteří budou operovat v nebezpečné oblastí VRAEM, místu, kde se objevují různorodé ozbrojené skupiny, rostliny koky a obchodování s narkotiky. Debutující režisér Paolo Tizón nahlíží do hermeticky uzavřeného zákoutí armády. Pohlcující režií vykresluje nejen portrét jedné instituce, ale i konkrétní lidské osudy a s nimi spojené úvahy o mužské identitě, možnostech sebeurčení a křehké maskulinitě, která stojí v působivém kontrastu se surovým výcvikem. Citlivost vedle násilí, krása vedle zranitelnosti.