Druhá šance
Vnitřně zlomená Nia se po nešťastném incidentu vydává do rodinného domu v zasněžených Himalájích, aby nabrala druhý dech. Společnost jí dělají tchyně domovníka Bhemi a její vnuk Sunny. Nehledě na rozdílný věk, společenskou příslušnost i představy o životním štěstí mezi nimi vznikne nečekaně silné pouto, které nedokáže zlomit ani příjezd člověka, který Niino trauma znovu oživí. Vizuálně uhrančivému snímku se daří autenticky zpřítomnit vyrovnávání se s ženskou bolestí a ukázat, že druhá šance na nás může čekat i tam, kde to nejméně čekáme.