UNDR
Observace i destrukce. Koláž archivních materiálů zachycuje povětšinou z ptačí perspektivy lidská sídla, přírodu, hrající si děti, ale též řízené exploze. Zdánlivě apolitické záběry v sobě nenuceně, ale palčivě nesou zřetelné politické poselství. Co by mohlo být neškodnou dobovou pohlednicí, nabývá ve světle neustávajícího vykořeňování Palestinců hrozivě odlišných kontur a významů.