Preventivní poslech
Chile, Slovensko, Nový Zéland… Sarah Davachi, Moor Mother, David Toop… To jsou jen některá z míst a jmen současné hudební alternativy, jež na intelektuálně podnětné dokumentární expedici spojilo téma sirén. Jaký je proces jejich výroby, jaká je škála jejich užití a značí jejich zvuk spíše povel k útěku, anebo povolání do zbraně? „Některá varování nemohou být dostatečně hlasitá,“ říká se krom jiného v soustředěném filmu o věci, která nás ze soustředění naopak vytrhává. Co značí, když sirény utichnou? A mohou sirény ohlašovat i postupné katastrofy, jako třeba klimatickou krizi?