Líná změna
Jak by vypadala Planeta opic bez dobrodružna, zato se štědrou dávkou kontemplace? A co si šeptají zvířata s balvany? Nevzrušivý den ve starobylých ruinách indického města Hampi se líně sune kupředu, zatímco se tlupa hulmanů posvátných věnuje svým věcem opičím. V prazvláštním bezčasí se archeologie potkává s geologií, skutečné s mytickým. Jen pro člověka jako by tu už nezbylo místo.