Franz Kafka: Venkovský lékař
Krátkometrážní film význačného japonského animátora Kódžiho Jamamury, adaptující stejnojmennou Kafkovu povídku, si k vytvoření kafkovského zážitku, spojujícího až nepřirozený děs s neuvěřitelně temným humorem, vzal na pomoc tradici japonské komické divadelní formy kjógen. Veškeré dění je deformované a zároveň podrobeno neudržitelnému smíchu.