Franz Kafka: Život je krásný
Franz Kafka pracuje na Proměně, naráží však na tvůrčí blok: v co se Řehoř Samsa během noci promění? Kafkovi se nedaří nalézt správný začátek. Neustále jej ruší podomní obchodníci, mladé ženy a zároveň vlastní nevysvětlitelné halucinace. Snímek, v jehož názvu se k proslulému spisovateli přidává kultovní rodinné dílo Franka Capry, získal v roce 1995 Oscara za nejlepší krátký hraný film.