Babička
V podzemí se zrodí rodina, která se na svět prodere hromadou zmáčeného listí. Otec, matka a syn jsou nuceni žít spolu, uvěznění v tomto temném reprodukčním mechanismu. Dítě, které je neustále hromosvodem otcova hněvu a často zůstává samo, zaseje do vlastní postele semínko, které vzklíčí a z něhož se stane babička. David Lynch, jenž se léta zabýval myšlenkou natočit film podle Franze Kafky, předejmul tyto úvahy už svým třetím krátkým snímkem. Kombinací hraného a animovaného filmu ohledává teritorium, jehož atmosféra připomíná Proměnu a Dopis otci.