Mila má práci, ze kterou jí neplatí, a milostný objev, se kterým si bez ustání telefonuje. Naděje se však může brzy zvrtnout v tragédii, doprovázenou sérií smutných zamilovaných písniček. Zvláštní uznání poroty v Mezinárodní soutěži na 18. ročníku Pragueshorts Film Festivalu 2024.