Curiosa
Film vypráví příběh příliš zvědavé Mary, která se poprvé vydává do bytu svého přítele. K jejímu překvapení v něm ale nejsou vůbec žádné osobní věci. Když se jí nedostane uspokojivého vysvětlení, rozhodne se vlézt příteli do hlavy. Cena diváků na 18. Pragueshorts Film Festivalu 2024.