Oyu
Je poslední den v roce a na japonské město Tojama padá soumrak. Muž se vydává do městských lázní pro něco, co si tam zapomněl, ale nakonec se rozhodne zůstat a dopřát si horkou koupel. Hlavní cena poroty v Mezinárodní soutěži na 18. ročníku Pragueshorts Film Festivalu 2024.