AliEN0089
Gamerka nahraje video, ve kterém si stěžuje na online obtěžování v počítačové hře. Zároveň se k ní domů vloupá hacker a nabourá se jí do počítače. Hranice mezi reálným a online světem se stírají a vzniká chaos. Cena za nejlepší film v Soutěži Labo na 18. ročníku Pragueshorts Film Festivalu 2024.