Electra
Electra si znovu vybavuje své desáté narozeniny a vzpomínky se jí pletou se sny. Ponořená ve světě své fantazie, plném prsatých panenek, plastových částí mužských těl a zubařských nástrojů, si buduje vztah k vlastnímu tělu a sexualitě. Postupně prochází těmi nejbolestivějšími vzpomínkami a dává průchod potlačovaným pocitům. Nejlepší film Národní soutěže a zvláštní uznání poroty v Mezinárodní soutěži na 18. ročníku Pragueshorts Film Festivalu 2024.