Anna a Josef vyrostli v přísné náboženské sektě. Když se celá skupina sejde u lesního jezera, aby provedla křest nejmladšího člena, rozhodnou se společně utéct. Při útěku lesem ale brzy zjistí, že na život za hranicemi své komunity nejsou vůbec připraveni. Zvláštní uznání poroty v Národní soutěži na 18. ročníku Pragueshorts Film Festivalu 2024.