Baroko
Krátký mockumentární snímek poskytuje unikátní vhled do života Jonáše Vdolečka, který je příslušníkem zatím skoro neznámé barokoamorní menšiny. Pro barokoamoriky je baroko objektem touhy, lásky i vzrušení – a právě Jonáš se o tom jako první odvážil promluvit na kameru.