Máma Baterka
Máma Baterka pracuje ve školce. Pohání automatický bublifuk, fotoaparát i teploměr. Jednoho předvánočního dne ale dojde ve školce k nehodě, jejíž náprava dá mámě Baterce pořádně zabrat.