Jednoho dne spadne doprostřed poklidné vesničky z ničeho nic obří kus skály. Je tak velký, že lidé ani nemohou otevřít dveře od svých domů. Holčička Luce se zlobí a snaží se kamenu, ze kterého se vyklube roztomilé, ale poněkud přerostlé a nemotorné miminko, domluvit, aby se zase pěkně vrátil tam, odkud spadl. Vše je ale nakonec trochu jinak.