Hejno malých veselých sleďů se bezstarostně prohání oceánem. Jednoho dne se ale jedna rybka od hejna oddělí a ocitne se sama v laguně, kde ke svému překvapení potká mnoho dalších mořských živočichů. Útok hladového racka jim pomůže brzy překonat vzájemnou nedůvěru a navázat nové přátelství.