Host a ryba třetího dne
Stejně jako každý rok přilétá otec ze slunečného Portugalska zpět do svého rodného šedého Nizozemska na třídenní návštěvu. Již tradičně během ní vyřizuje pochůzky a navštěvuje lékaře v doprovodu svého svérázného dospělého syna… Intimní snímek nahlíží do vztahu dvou mužů, kteří se jeden druhému vzdálili a při zdánlivě všedních aktivitách k sobě hledají krůček po krůčku cestu zpět. Host a ryba třetího dne je něžné drama, protkané suchým, regionu vlastním humorem a je druhým filmem nizozemského režiséra Petera Hoogendoorna. Režisérův celovečerní debut Mezi desátou a dvanáctou měl svou premiéru na filmovém festivalu v Benátkách.