Mrtvá krasavice
Je po smrti, ale účes stále drží. Střihový film chronologicky řadí scény ze seriálu Případ pro dva a ukazuje, jak se vyvíjela, anebo spíše zamrzla, fetišizace ženského těla v populární německé kriminálce. Odhalené kotníky, krajkové výstřihy a dokonalé líčení aneb i oběšená žena musí vypadat dobře.