Bezvětří
Kalojan se po letech vrací do rodného Bulharska, aby prodal byt zemřelého otce. Co zprvu vypadá jako rutinní úkol prostý emocí, postupně přeroste v objevnou cestu do hlubin vlastního nitra, kde se zjevují dávná traumata i nová cesta k nalezení sebe sama. Zatímco dětství bylo plné vjemů a šustícího větru, dospělost je stavem křehkého bezvětří a blednoucích vzpomínek na naše blízké. Pavel G. Vesnakov nabízí pestré existenciální úvahy o rodinných poutech a identitě člověka v toku času. Zároveň ale přemítá i o současném Bulharsku, kde hřbitovy původních obyvatel nahrazují pochybná casina a kde se ztrácí kulturní paměť země, oklamaná zdánlivou vidinou ekonomické prosperity.