Zámek
Noelteho adaptace Kafkova Zámku měla smůlu, že byla vybrána do hlavní soutěže v Cannes v roce, kdy byl festival po pár dnech zrušen kvůli studentské revoltě (a co měla říkat spolusoutěžící trojice českých tvůrců Forman, Němec, Menzel, která na tom byla identicky). Mimo jiné díky výjimečnému hereckému výkonu Maximiliana Schella v roli zeměměřiče K, jenž přijel do vesnice, kde všichni tvrdí, že byl najat omylem, se Noeltemu podařilo dát sugestivní filmovou podobu děsivé dimenzi moci, aplikované za pomoci byrokracie a hierarchického řádu. Noelte se však nevyhýbá ani vrstvám komickým a tragicky groteskním, jež jsou pro Kafku tak zásadní.