Příběhy zítřků nepoznaných
Hovořit s našimi předky je důležité, a stejně tak záleží na rovnováze úcty k nim a hledání nových způsobů komunikace. Přesně o to se ve svém hravém díle snaží indonéská umělkyně Natasha Tontey – inspirována kosmologií Minahasů, vtahuje do nepoznaných světů, které kombinují staré rituály se spekulativní fikcí. Konceptuální hloubka se potkává s odzbrojující naivitou, kdy ze sugestivního rituálu nevytrhnou ani přiznaně laciné kulisy. Příchod shůry může totiž zvěstovat i stroboskop.