Cesta na pokraj války
Za měsíc od počátku ruské invaze na Ukrajinu bylo přes 12,5 milionu lidí nuceno opustit svůj domov a 5 milionů jich uteklo za hranice. Dokumentarista Antonin Peretjatko se společně s Andrejem, který odjel s rodinou do Francie, vrací do Lvova, aby zde vyzvedli Andrejovy osobní věci, zapátrali po Antoninových kořenech, ale především zaznamenali četná svědectví lidí, kteří na Ukrajině zůstali. Snímek na pomezí reportážního dokumentu a poeticky laděné road movie, jenž svou analogovou estetikou odkazuje k rané éře francouzské nové vlny, se snaží přiblížit, jak vypadá každodenní život ve válkou zmítané zemi.