Cizinci noci
Přelom roku 2019 a 2020. Silvestrovská noc, která není jen plná oslav a radosti. Lola a Paul jsou dvě trochu ztracené existence, které putují městem. Provokují, hádají se a snaží se přijít na otázku, zda chtějí být spolu nebo se rozejít. Postarší učitelka Karin se sbližuje se svým studentem Fuadem, syrským uprchlíkem. Simon a Marie se ocitají na večeři se Simonovým bývalým profesorem, kterého ani vlastně pořádně neznají. Mozaika vzájemně se dotýkajících příběhů o vnitřním přerodu, o hledání nových začátků, o třech dvojicích a šesti rozdílných osudech.