Plešoun
Ohlédnutí se do minulosti, obrazy z historie rodiny, kterou poznamenala vážná nemoc dítěte. Záběry z tátovy videokamery, na kterých se nemocniční úkony stávají hrou, nácvikem na skutečný lékařský zákrok. Dětský pohled na období nemoci, k jejímuž vyléčení vede mnoho bolesti a utrpení. Snímek Plešoun je autoportrét režisérky Marthe Peters, jejíž dětství poznamenal boj s rakovinou. Nemoc sama sice zmizela, ale vzpomínky na ni zůstávají. Útržky z rodinného archivu tvoří různorodou koláž pocitů. Od smutku, bolesti a soucitu po humor, odvahu, a hlavně to nejdůležitější – naději.