Stížnost
Mona se společně se svými kolegy účastní teambuildingu, jehož cílem má být prohloubení spolupráce uvnitř týmu. Průběh ale vůbec není jednoduchý. Moně se nedaří udržet v týmu vedoucí pozici, kolegové jsou zaražení a školitel až nesnesitelně optimisticky konstruktivní. A aby toho nebylo málo, Mona se dozvídá, že na ni byla podána anonymní stížnost za nevhodné chování na pracovišti… Tragikomedie z prostředí korporátu, kde si mezilidské a přátelské vztahy konkurují s ambicemi a povýšení se stává tou zdánlivě nejvyšší metou lidské existence.