Penelope pracuje na uměleckém projektu o empatii a Dana je jednou z jeho účastnic. Setkání obou žen ale nedopadne, jak Dana doufala. Zprvu neškodný experiment donutí mladou ženu zpochybnit vlastní emoce a tím i samu sebe. Až na vernisáži se ale ukáže, kolik různých podob může empatie mít. Vítězný snímek soutěže krátkých filmů na festivalu v Locarnu (Zlatý leopard 2023) zkoumá hranice citové zranitelnosti i podstaty citu samotného. Zamýšlí se nad tím, jak moc je vnímaní sebe sama závislé na okolí, a příznačně tak činí s empatií i nenápadným humorem.