Kdo se zastane Alvara
Minna je ošetřovatelka domácí péče. S neutuchající laskavostí a optimismem objíždí své klienty a poskytuje jim psychickou i fyzickou péči. Doma na ni čeká patnáctiletá dcera a Minna ví, že jí není schopna věnovat tolik času, kolik by si dcera zasloužila. A pak je zde Alvar. Nemocný muž, který by zoufale potřeboval péči a zastání, jenže si o ně kvůli svému zdravotnímu stavu již není schopen říct. Kdo se zastane Alvara​ je kritikou přetíženého sociálního systému, který pečovatele připravuje o cennou energii, kterou by mohli věnovat svým klientům, i dojemným náhledem na potřebu „obyčejného“ lidského soucitu.